עבודת מרכזי שירות הלקוחות במהלך חגי תשרי

לקוחות מי שיקמה יקרים, 
אנחנו רוצים לעדכן על שעות וימי הפעילות בחגי תשרי:
במהלך החגים וערבי החג (ראש השנה, כיפור ושמחת תורה) מוקדי השירות הפרונטליים והטלפונים שלנו יהיו סגורים.
בחול המועד סוכות המוקד הטלפוני שלנו יהיה זמין עד השעה 12:00, ומרכזי השירות יהיו סגורים לקבלת קהל.

נמשיך להיות זמינים בערוצים הדיגיטליים בשעות הפעילות, וכמובן באתר ובאפליקציית מאסט.
מוקד דיווח על תקלות עומד לרשותכם 24 שעות ביממה במספר 1800-300-252 או בחיוג מהיר ל-106.
נשוב לפעילות מלאה ב 27/10/24

לידיעתכם, את ​מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע באמצעות אתר התאגיד
פעולות כגון: החלפת משלמים, עדכון קריאת מד, עדכון נפשות, הגשת טופס בגין נזילה ועוד, ניתן לבצע באתר> טפסים ומידע שימושי> טפסים להורדה, למעבר לטפסים להורדה לחץ כאן וביישומון MAST, למעבר ליישומון MAST לחץ כאן.

אנו מייחלים לשובם של החטופים והחטופות במהרה, מתפללים לשלומם והצלחתם של חיילי וחיילות צה״ל, מחזקים את תושבי העוטף והצפון המפונים ומקווים שכולם יוכלו לחזור לביתם מתוך תחושת ביטחון אמיתית.

שנה טובה ממי שיקמה 💙💚