שירות לקוחות באזור

לתשומת ליבכם! בכדי לספק שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע לקבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש בלבד.

שירותים דיגיטלים

לשירותים הדיגיטלים לחץ כאן

אמצעי תשלום ובירורים

לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן.
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי לחצו כאן.
טלפון לבירורים ולתשלומים לתושבי אזור (בשעות קבלת הקהל): 03-5556627 פקס- 072-2446293

מוקד תקלות

דיווח על תקלות בנושא מים וביוב לתושבי אזור יש להפנות 24 שעות למוקד העירוני של עיריית חולון בטלפון 03-5011111.

קבלת קהל

בכדי לספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש בטלפון: 03-6540555

אולי גם אין צורך להגיע?
לנוחכתכם דאגנו שאת מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע מהבית באמצעות אתר התאגיד או באמצעות היישומון MAST, לשירותים הדיגיטלים של התאגיד לחצו כאן.

שעות קבלת הקהל:

ימים א', ב', ד', ה': 08:30-13:00
יום ג': 16:00-18:30 

כתובתנו: רח' יצחק שדה 18 אזור
טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-6540555 טל'פקס- 03-6540555
פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il

לתשומת ליבכם!
פניות בנושא נזילות מים, בקשות לבדיקת איכות מים, סתימות ביוב ותקלות יש להפנות למוקד העירוני.

שעות וימי קבלת הקהל:
ימים א', ב', ד', ה': 08:00- 15:00
יום ג': 16:00- 18:00

חיבור מד מים לבניה

לקבלת מד מים לבנייה יש להציג בתיאום מראש למהנדסת המים צילה ז'טומירסקי את היתר הבניה פירוט התשלומים והתרשים הסניטארי.
בטלפון: 03-5411516 

משרדי הנהלה

ניתן להגיע למשרדי ההנהלה בתיאום מראש בטלפון 03-5411500
רח' תמנע 23 חולון
טלפון: 03-5411500
פקס: 072-2446293


טפסים להורדה

פניות הציבור