שירות לקוחות באור יהודה

שירותים דיגיטלים

לשירותים הדיגיטלים לחץ כאן

אמצעי תשלום ובירורים

תשלום באמצעות כרטיס אשראי במענה קולי 24 שעות - שיחת חינם - 1800-300-252.
לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן.
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי לחצו כאן.
טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-7715544 פקס- 03-6127080

מוקד תקלות

מוקד תקלות 24 שעות לתושבי אור יהודה 1800-300-252 / 106

שעות קבלת קהל

מגיעים למשרדי קבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש!
בכדי לעמוד בתנאי התו הסגול, למנוע התקהלויות ולספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש.

ואולי גם אין צורך להגיע?
לנוחכתכם דאגנו שאת מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע מהבית באמצעות אתר התאגיד או באמצעות היישומון MAST, לשירותים הדיגיטלים של התאגיד לחצו כאן.

ניתן להזמין תור בדרכים הבאות:
להזמנת תור באמצעות יישומון MyVisit לחץ כאן
להזמנת תור באמצעות יישומון MAST לחץ כאן
בטלפון 1800-300-252

כתובתנו: רח' יוני נתניהו 5, בית יחזקאל
טלפון לבירורים ולתשלומים 03-7715544 פקס- 03-6127080
פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il

קבלת מחלקת הנדסה:

ניתן להגיע לפגישה בתיאום מראש בלבד בטלפון 03-5411521.
בימים ב' ו ד' בין השעות 08:30-12:30

מהנדסת ביוב: רנה קפלן- 03-5411509
מהנדסת מים: צילה ז'יטומרסיקי- 03-5411516

מהנדס רישוי:

להגשת תוכניות אינסטלאציה וקבלת טופס 4/5 יש לתאם טלפונית עם מהנדס הרישוי אבי ציזל: 050-53010128.

חיבור מד מים לבנייה

להתחלת תהליך לקבלת מד מים לבנייה יש להגיש בתיאום מראש למנהל השירות של התאגיד באור יהודה את היתר הבניה ופירוט התשלומים.
כתובת: רח' יוני נתניהו 5, בית יחזקאל

משרדי ההנהלה

ניתן להגיע למשרדי ההנהלה בתיאום מראש בטלפון 03-5411500
רח' תמנע 23 חולון
טלפון: 03-5411500
פקס: 072-2446293


טפסים להורדה

פניות הציבור