שירות לקוחות בבית דגן

לתשומת ליבכם! בכדי לספק שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע לקבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש בלבד.

שירותים דיגיטלים

לשירותים הדיגיטלים לחץ כאן

אמצעי תשלום ובירורים

לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן.
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי לחצו כאן.
טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-5556625 פקס: 072-2446293

מוקד תקלות

מוקד תקלות לתושבי בית דגן 24 שעות (יש לבחור בניתוב בית דגן): 1800-300-252

קבלת קהל

מגיעים למשרדי קבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש!
בכדי לספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש.

ואולי גם אין צורך להגיע?
לנוחכתכם דאגנו שאת מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע מהבית באמצעות אתר התאגיד או באמצעות היישומון MAST, לשירותים הדיגיטלים של התאגיד לחצו כאן.

ניתן להזמין תור בדרכים הבאות:
להזמנת תור באמצעות יישומון MAST לחץ כאן
בטלפון 1800-300-252

שעות קבלת הקהל:

ימים א', ב', ד', ה': 08:30-15:00
יום ג': 08:30-13:00 ו- 16:00-18:30

כתובתנו: רח' מנחם בגין 5, בניין מועצת בית דגן.
טלפון לבירורים ולתשלומים בשעות קבלת הקהל: 03-7263311 פקס- 03-7263399
פניות בכתב ניתן להעביר לדוא"ל: holon@mei-shikma.co.il

לתשומת ליבכם!
פניות בנושא נזילות מים, בקשות לבדיקת איכות מים, סתימות ביוב ותקלות יש להפנות למוקד העירוני.

שעות וימי קבלת הקהל:

ימים א', ב', ד', ה': 08:00- 15:00
יום ג': 16:00- 18:00

חיבור מד מים לבניה

להתחלת תהליך לקבלת מד מים לבנייה יש להגיש למנהלת השירות של התאגיד בבית דגן את היתר הבניה ופירוט התשלומים.
כתובת: רח' מנחם בגין 9 בית דגן
ימים א', ב', ד', ה': 13:00 -08:00
יום ג': 18:00 - 16:00

משרדי הנהלה

רח' תמנע 23 חלון
טלפון: 03-5411500
פגישות עם מהנדסי התאגיד בתיאום מראש בטלפון 03-5411521


טפסים להורדה

פניות הציבור