שירות לקוחות באזור

לתשומת ליבכם! בכדי לספק שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע לקבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש בלבד.

שירותים דיגיטלים

לשירותים הדיגיטלים לחץ כאן

אמצעי תשלום ובירורים

לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי לחצו כאן.
לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או באמצעות הוראת קבע בכרטיס האשראי לחצו כאן.

מוקד בירורים ותשלומים

טלפון לבירורים ולתשלומים: 1-800-300-252
ימים א'-ה': בין השעות 08:00-20:00
יום ו': בין השעות 08:00-12:00
פקס: 072-2446293

מוקד תקלות

דיווח על תקלות בנושא מים וביוב לתושבי אזור יש להפנות 24 שעות למוקד העירוני של עיריית חולון בטלפון 03-5011111.

קבלת קהל

אולי גם אין צורך להגיע?
לנוחכתכם דאגנו שאת מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע מהבית באמצעות אתר התאגיד או באמצעות היישומון MAST, לשירותים הדיגיטלים של התאגיד לחצו כאן.

שעות קבלת הקהל:

ימים א'- ה': 08:30- 13:00
יום ג': 16:00- 18:30 

כתובתנו: רח' יצחק שדה 18 אזור
טלפון לבירורים ולתשלומים: 1800-300-252 פקס- 072-2446293
לפנייה לשירות הלקוחות לחץ כאן

לתשומת ליבכם!
פניות בנושא נזילות מים, בקשות לבדיקת איכות מים, סתימות ביוב ותקלות יש להפנות למוקד העירוני.

חיבור מד מים לבניה

לקבלת מד מים לבנייה יש להציג בתיאום מראש למהנדסת המים צילה ז'טומירסקי את היתר הבניה פירוט התשלומים והתרשים הסניטארי.
בטלפון: 03-5411516 

התקנת שעון מים משני במבנה קיים תחת מונה ראשי:

לשאלות בנושא יש לפנות לבני מנשה, בטלפון 03-5556612.
להזמנת מד מים יש למלא טופס הזמנה למד מים, לטופס לחץ כאן.

משרדי הנהלה

ניתן להגיע למשרדי ההנהלה בתיאום מראש בטלפון 03-5411500
רח' תמנע 23 חולון
טלפון: 03-5411500
פקס: 072-2446293


טפסים להורדה

פניות הציבור