החל מ- 12/5/2020 מגיעים למשרדי קבלת הקהל של התאגיד רק בהזמנת תור מראש!

החל מ- 12/5/2020 מגיעים למשרדי קבלת הקהל של התאגיד בהזמנת תור מראש!
בכדי לעמוד בתנאי התו הסגול, למנוע התקהלויות ולספק לכם שירות יעיל ומהיר ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל לאחר זימון תור מראש.

 

לפני שמזמינים תור, בדקו:
אולי בכלל אין צורך שתגיעו למשרדי קבלת הקהל?

את ​מרבית הפעולות השגרתיות כגון: החלפת משלמים, עדכון קריאת מד, עדכון נפשות, הגשת טופס בגין נזילה ועוד, ניתן לבצע באתר> טפסים ומידע שימושי> טפסים להורדה, למעבר לטפסים להורדה לחץ כאן וביישומון MAST, למעבר ליישומון MAST לחץ כאן.
אז לפני שמזמינים בודקים!!! 

ניתן להזמין תור בדרכים הבאות:

להזמנת תור באמצעות יישומון MyVisit לחץ כאן
להזמנת תור באמצעות יישומון MAST לחץ כאן
בטלפון 1800-300-252

איך מזמינים תור?

  • נכנסים ליישומון ובוחרים במי שיקמה.
  • בוחרים סניף שאליו נרצה להגיע.
  • מזדהים עם מספר משלם / תעודת זהות.
  • קובעים תאריך ושעה.
  • מקבלים אישור במסרון (סמס) לנייד.
  • מגיעים במועד שנקבע, מקלידים את מספר המשלם או תעודת הזהות בכניסה למשרדי התאגיד ומתקבלים לתור.

מה קורה אם מאחרים?

התור בתוקף 10 דקות לפני המועד שנקבע ועד 10 דקות לאחר מכן. לדוגמה, אם זימנתם תור לשעה 10:00 תוכלו להגיע החל משעה 09:50 ועד שעה 10:10, לאחר מכן התור מבוטל ויש להזמין תור חדש.

איך מבטלים או משנים את מועד הביקור?

לביטול התור: היכנסו למערכת myVisit, לחצו על "הביקורים שלי" ובטלו את הביקור.
לקביעת תור חדש: אין צורך לחזור על התהליך. היכנסו אל "הביקורים שלי", לחצו על "קבע שוב" והזמינו תור במועד הנוח לכם.