עבודת מרכזי שירות הלקוחות במהלך חגי תשרי

רגע לפני שנהנה מהתפוח בדבש ומהתמרים בפתחה של השנה החדשה, אנחנו רוצים לעדכן על שעות וימי הפעילות בחגי תשרי:
מוקד השירות הפרונטלי שלנו יהיה סגור לקבלת קהל, במהלך חול המועד סוכות וערבי חג.

ומה לגבי המוקד הטלפוני שלנו?

ראש השנה: ביום שישי ערב ראש השנה (15.9) עד 12:00, וביום ראשון (17.9) המוקד הטלפוני יהיה סגור. ביום שני (18.9) נפעל עד השעה 17:00. 
יום כיפור: בימי ראשון ושני (24-25.9) המוקד הטלפוני שלנו יהיה סגור. לא לשכוח לשתות הרבה מי מברז מרעננים 48 שעות לפני הצום.
סוכות: בערב החג (29.9) ובחול המועד (1-6.10) נהיה זמינים עד 12:00.

נמשיך להיות זמינים בערוצים הדיגיטליים בשעות הפעילות, וכמובן באתר ובאפליקציית מאסט.
מוקד דיווח על תקלות עומד לרשותכם 24 שעות ביממה במספר 1800-300-252 או בחיוג מהיר ל-106.
נשוב לפעילות מלאה ב-8.10.

לידיעתכם, את ​מרבית הפעולות השגרתיות ניתן לבצע באמצעות אתר התאגיד
פעולות כגון: החלפת משלמים, עדכון קריאת מד, עדכון נפשות, הגשת טופס בגין נזילה ועוד, ניתן לבצע באתר> טפסים ומידע שימושי> טפסים להורדה, למעבר לטפסים להורדה לחץ כאן וביישומון MAST, למעבר ליישומון MAST לחץ כאן.

שנה טובה ממי שיקמה